понеділок, 28 листопада 2016 р.

Науково-педагогічний проект 
«Інтелект України»: шляхи реалізації

Про реалізацію науково-педагогічного проекту «Інтелект України» у навчально-виховних закладах міста Тернополя сьогодні і про перспективи його впровадження у майбутньому йшлося у обговоренні учасниками постійно діючого семінару голів методичних об’єднань вчителів початкових класів у Тернопільській ЗОШ І-ІІІ ст. №24.
Педагогічний колектив цієї школи, розуміючи необхідність створення спеціальної освіти для обдарованих дітей і молоді, за підтримки міського управління освіти і науки та методичного центру в числі перших долучилися до впровадження всеукраїнського проекту. Заступник директора школи Наталія Шевченко ознайомила присутніх із результатами проведених досліджень, які свідчать про високу ефективність дидактичної моделі навчання здібних і обдарованих дітей, впровадженої в практику роботи проектних класів, навчально-методичних комплектів з базових предметів «Навчання грамоти», «Математика», «Навчаємося разом», «Я і Україна», що підтвердило доцільність подальшого розвитку науково-педагогічного проекту «Інтелект України» в основній школі. У цьому мали можливість переконатись учасники семінару, відвідавши уроки у 1-му та 2-му класах з курсу «Людина і світ» (вчителі Демків Н.В. та Перчик Н.Р.).
 Методист ТКМЦ Надія Гордіюк закцентувала увагу присутніх на тому, що запорукою успіху у вихованні інтелектуальної еліти нації є компетентний учитель готовність якого до роботи зі здібними  та обдарованими учнями обумовлюється його особистісними якостями, наявністю спеціальних теоретико-методологічних і методичних знань та практичного досвіду.  
Про творчу співпрацю Клубу обдарованого школяра міста Тернополя з учасниками проекту «Інтелект України»,  взаємопартнерські стосунки вчителя і учня, що сприяють підвищенню пізнавальної активності, рівня індивідуальних досягнень учнів та їх самоствердження у житті розповів кандидат педагогічних наук, заступник директора ТКМЦ Микола Николин.

Координатор Всеукраїнського проекту «Інтелект України» у Тернопільській області, завідувач відділу роботи з обдарованими дітьми ТОКІППО Жанетта Ханзель відзначила, що метою всеукраїнського науково-педагогічного проекту є впровадження у національний освітній простір системи ідентифікації навчання та виховання здібних та обдарованих дітей та учнівської молоді. За час впровадження проекту керівники навчально-виховних закладів та вчителі отримують висококваліфіковану допомогу з питань методологічного та психологічного супроводу від наукових керівників проекту. Жанетта Ханзель охарактеризувала процес впровадження проекту в області і висловила надію на подальше розширення мережі навчально-виховних закладів, які будуть впроваджувати даний проект.








Немає коментарів:

Дописати коментар