Науково-педагогічний проект
«Інтелект України»: шляхи реалізації
«Інтелект України»: шляхи реалізації
Про реалізацію
науково-педагогічного проекту «Інтелект України» у навчально-виховних закладах
міста Тернополя сьогодні і про перспективи його впровадження у майбутньому
йшлося у обговоренні учасниками постійно діючого семінару голів методичних об’єднань
вчителів початкових класів у Тернопільській ЗОШ І-ІІІ ст. №24.
Педагогічний колектив цієї школи,
розуміючи необхідність створення спеціальної освіти для обдарованих дітей і
молоді, за підтримки міського управління освіти і науки та методичного центру в
числі перших долучилися до впровадження всеукраїнського проекту. Заступник
директора школи Наталія Шевченко ознайомила присутніх із результатами проведених
досліджень, які свідчать про високу ефективність дидактичної моделі навчання
здібних і обдарованих дітей, впровадженої в практику роботи проектних класів,
навчально-методичних комплектів з базових предметів «Навчання грамоти», «Математика»,
«Навчаємося разом», «Я і Україна», що підтвердило доцільність подальшого
розвитку науково-педагогічного проекту «Інтелект України» в основній школі. У
цьому мали можливість переконатись учасники семінару, відвідавши уроки у 1-му
та 2-му класах з курсу «Людина і світ» (вчителі Демків Н.В. та Перчик Н.Р.).
Методист ТКМЦ Надія Гордіюк
закцентувала увагу присутніх на тому, що запорукою успіху у вихованні
інтелектуальної еліти нації є компетентний учитель готовність якого до роботи
зі здібними та обдарованими учнями
обумовлюється його особистісними якостями, наявністю спеціальних
теоретико-методологічних і методичних знань та практичного досвіду.
Про творчу співпрацю Клубу
обдарованого школяра міста Тернополя з учасниками проекту «Інтелект України», взаємопартнерські стосунки вчителя і учня, що
сприяють підвищенню пізнавальної активності, рівня індивідуальних досягнень
учнів та їх самоствердження у житті розповів кандидат педагогічних наук,
заступник директора ТКМЦ Микола Николин.
Координатор Всеукраїнського
проекту «Інтелект України» у Тернопільській області, завідувач відділу роботи з
обдарованими дітьми ТОКІППО Жанетта Ханзель відзначила, що метою
всеукраїнського науково-педагогічного проекту є впровадження у національний
освітній простір системи ідентифікації навчання та виховання здібних та
обдарованих дітей та учнівської молоді. За час впровадження проекту керівники
навчально-виховних закладів та вчителі отримують висококваліфіковану допомогу з
питань методологічного та психологічного супроводу від наукових керівників
проекту. Жанетта Ханзель охарактеризувала процес впровадження проекту в області
і висловила надію на подальше розширення мережі навчально-виховних закладів,
які будуть впроваджувати даний проект.
Немає коментарів:
Дописати коментар